Strategia
Home / O spółce / Strategia

W swojej działalności spółka obecnie koncentruje się na działalności turystyczno-medycznej w szczególności na usługach hotelowych w segmencie affordable luxury (dostępny luksus) oferując standard czterogwiazdkowy w swoich obiektach hotelowych oraz na turystyce medycznej przyciągającej obecnie do naszego kraju stale rosnącą liczbę tysięcy turystów medycznych z całego świata.

Głównym obszarem naszej działalności są i będą największe aglomeracje miejskie. W naszych obiektach i usługach proponujemy naszym klientom zarówno najwyższy standard połączony jednocześnie z unikatowym nowoczesnym designem za przystępną cenę.

W segmencie nieruchomości turystycznych spółka ma zamiar ponadto realizować inwestycje apartamentowo-hotelowe. Nasza grupa najpierw wybuduje dany obiekt, który po ukończeniu sprzeda poszczególnym nabywcom wyodrębnionych lokali hotelowych a następnie będzie zarządzać całym przedsięwzięciem dzieląc się zyskiem z właścicielami poszczególnych lokali. Dzięki temu będziemy w stanie oferować na rynku bezpieczny produkt, który stanowi doskonała alternatywę dla produktów bankowych jak niskooprocentowane lokaty bankowe lub znacznie bardziej ryzykowane fundusze inwestycyjne.

Wierzymy, że ponad dwudziestoletnie doświadczenie zarządu w branży turystycznej oraz deweloperskiej jak i medycznej pozwoli nam na osiągnięcie sukcesów biznesowych w tym prężnie rozwijającym się segmencie rynku. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że nie odnosilibyśmy sukcesów bez naszej młodej, dynamicznej, innowacyjnej i kreatywnej kadry oraz dobrych relacji z otoczeniem. Dlatego staramy się utrzymać status przyjacielskiej i innowacyjnej organizacji oraz prowadzić szeroko rozumiany dialog w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

Z poważaniem

 

Sebastian Kamiński – wiceprezes zarządu Metropolis S.A.